مدیریت و سیاست‌گذاری
بنیان‌های چهارگانه مدیریت جبران خدمات کارکنان: نقد دلالت‌پژوهانۀ کتاب Handbook of Employee Reward Management and Practice (مدیریت جبران خدمات)

الهام ابراهیمی

دوره 23، شماره 3 ، آذر 1402، ، صفحه 191-217

https://doi.org/10.30465/crtls.2023.40541.2552

چکیده
  پژوهشگران بنیان‌های چهارگانه‌ای برای جبران خدمات کارکنان قائل‌اند که شامل جایگاه شغل، جایگاه فرد، عضویت و عملکرد است. مقاله حاضر با اتکای به این بنیان‌ها درصدد است با روش‌شناسی رئالیسم انتقادی و روش دلالت‌پژوهی به نقد یکی از کتاب‌های مطرح در زمینه جبران خدمات کارکنان بپردازد. کتاب دستنامه مدیریت و اجرای پاداش کارکنان به قلم ...  بیشتر